moet je bij een ipod touch de liedjes kopen

een paar mensen van het werk hebben ook een ipod touch 4e generatie maar ik wil er een gaan kopen maar weet niet of je de liedjes moet kopen

PS snap er ook nixx van met dat itunes enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eigenlijk moet je ze wel kopen op iTunes maar er zijn ook andere gratis makkelijke programmas zoals Frostwire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de muziek die je al op je computer hebt staan, op iTunes zetten. Zo zet je ze ook op je iPod. Je kunt dus nog steeds downloaden en zo op je iPod zetten. Maar iTunes heeft ook een muziekwinkel, en daar kun je heel gemakkelijk legaal muziek downloaden. Die koop je dan wel.