Het scrol wieltje van mijn muis doet het opeens niet meer, wat kan ik doen?

ik heb een draadloze muis met extra media-knopjes of zoiets voor liedjes afspelen zeg maar. gisteren deed het scrol wieltje het ook al niet, toen ging alleen het volume zachter, maar de pagina scrollde niet. toen heb ik gewoon heel vaak op die andere knopje gedrukt, en toen deen 'ie het weer. maar nu werkt dat niet

weet iemand wat ik wel kan doen?

op de foto zie je mijn muis

Toegevoegd na 22 minuten:
nu doet 'ie het weer, gelukkig!
ik heb gewoon de batterijen eriut gehaald en er weer in gedaan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krijg je ook een foutmelding van synaptics?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nikki, geweldig!! Ik heb dezelfde muis, en had hetzelfde probleem. Door jouw eigen oplossing heb ik mijn probleem dus ook opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou succses!en ik ben blij voor je dat hij het weer doet!
:):):):)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik krijg geen foutmelding. dank je ;)

Het beste antwoord

Na de standaard dingen (doekje erover, andere batterijen proberen) kun je hem nog altijd openmaken. 'k Heb al genoeg muizen gefixt! Ze gaan bij mij jaren mee :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk gewoon vuil en anders is waarschijnlijk een kwestie van de USBsteker er even controlleren en er indruken. Als die vuil is kan je proberen een en ander schoon te maken met keybordreiniger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dit gaat allemaal niet helpen, slechte adviezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ge..l, werkt negen van de tien keer
gewoon schoonmaken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe kopen....