Hoe komt het,dat mijn avatar wieltje draait, terwijl ik mijn avatar biet wijzig?

Ik zag het vaker bij anderen, zo'n draaiend wieltje, terwijl later hun oude avatar er nog gewoon bleek te staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ja Bieten wijzigen??????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik dan mooi 7 keer over heen gelezen en zelfs na jouw reactie, zag ik het niet! Ik dacht waar heeft ze het nu over.
Stom ook,dat ze die B vlaak naast de N zetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha,haaaaaaaaaaaa, Ja VLAAK die B naast de N niet uit!
p.s. 8x lezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de v en de l liggen wel een eindje uit elkaar inderdaad ;-)

Het beste antwoord

Het schijnt dat tegenwoordig de plaatjes op een andere server staan om GV te ontlasten. Bij het uploaden blijft het een tijdje draaien. Je moet gewoon op F5 klikken.

Als anderen jouw avatar niet zien, maar jij wel, moeten die anderen zelf op F5 klikken.

Het blijft wel irritant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een storing van de site, denk ik:)"
Vorige week had ik dat ook een paar keer, 1 troost, het komt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
F5 of shift F5 al geprobeerd?

Toegevoegd na 1 minuut:
shoot geen shift, CONTROL F5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze liggen bijna onder mijn laptop! Wat ik me afvraag, zien jullie wel mijn avatar, of ook zo'n wieltj?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst het wieltje maar toen ik F5 indrukte zag ik een heel koddig moolkeesje van MOMO
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik nu ook, wel koddig, maar volgens Momo staan zijn oogjes niet goed en zij kan het weten, want zij maakt ze.
Druk op toets f5 .
Of nog een optie is Ctrl + f5 .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teun, daar heb ik blauwe vingers van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er wel ervoor oppassen dat je er niet van onder hypnose komt .
Heb de genoemde suggesties geprobeerd, maar werkt bij mij ook niet.
De afbeelding verkleinen misschien ?