Kan iemand mij wat vertellen over de ipad1: Kan je ermee bellen?

Ik heb me er nooit in verdiept... Ik hoorde dat de ipad1 heel goedkoop verkrijgbaar is via marktplaats. Ik heb me nooit verdiept in de producten van apple omdat ik ze te duur vind. Nergens kan ik echt duidelijke specificaties vinden over de ipad 1.
Misschien een hele domme vraag: kan je ermee bellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag de tekst niet kopiëren van die website dus zou je even bij de bron moeten kijken. Bronnen:
- http://pc-en-internet.infonu.nl/hardware/58458-de-ipad-wat-kan-ik-ermee.html

Het beste antwoord

Nee niet vanaf het GSM netwerk oid. Maar wel met Skype of een ander dergelijk programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee je kan er niet mee bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een min? je kan er niet mee bellen, punt, goed antwoord, je hoeft niet altijd een heel verhaal van internet te kopiëren