zijn er ook nog andere online overhoringsprogramma's zoals wrts

Toegevoegd na 37 minuten:
en hoe doe je op de computer puntjes op de letters en hoe doe je een ringel s op de computer ik heb een samsung laptop misschien net een twee jaar oud

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Installeer het programma Teach2000 op je computer, dan heb je alles bij de hand. www.woordjesleren.nl is ook een goede website om woorden te leren. Toegevoegd na 1 uur: Hierbij nog even een antwoord op je vraag nadat je de vraag bewerkt hebt. Ik heb even voor jou de tekens/letters met puntjes, schuin staand streepje, dakje enzovoort voor je op een rijtje gezet! Hieronder staan een aantal symbolen met de toetsen die je daarvoor in moet drukken om die letter of symbool te krijgen: ä: Shift+", dan a é: ' indrukken, dan e ù: `; indrukken, dan u ç: ' indrukken, dan c ô: Shift+^, dan o ñ: Shift+~, dan n ß: Ctrl+Alt+s Wil je bijvoorbeeld het teken ë krijgen dan doe je gewoon Shift+", en dan e. Zo zijn dit maar de basissymbolen, als je begrijpt wat ik bedoel, er zijn dus meerdere letters met puntjes erop die je kan typen om het zo maar te zeggen! Ik hoop dat je het begrijpt!!

Probeer is te zoeken naar woordjesleren.nl Ze maken daar gebruik van het programma Teach2000 wat zeer aan te raden is. Toegevoegd na 35 minuten: Dit kan je doen doormiddel van de symboolknop die je vind o.a. bij teach2000 en office word. Snelcodes zijn meesteal Ctrl + letter of Shift + " + Letter

Dit programma heb ik gebruikt, hielp mij erg goed. http://www.efkasoft.com/overhoor/overhoor.html Toegevoegd na 57 seconden: Je kunt zelf kiezen op wat voor manier je overhoort wilt worden. Dat je zelf moet intypen, meerkeuze vragen, of in jezelf antwoord geeft en dan kijkt of het goed was. Bij alle drie de mogelijkheden, geeft hij aan hoeveen je goed en fout hebt en krijg je een cijfer.

http://ikleeralles.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100