Zoals hierboven is aangegeven moet je eerst je WII softmodden.
Dit kun je in principe makkelijk zelf doen met deze site en dan onder het subkopje Softmodden.
Je moet er wel de tijd voor nemen. En een geheugenkaartje hebben.
Als je alle stappen gehad hebt kun je op diezelfde geheugenkaart een programma zetten waarmee je video's etc. kunt afspelen.
Die video's kun je bijvoorbeeld op een USB harde schijf zetten of op een USB stick.

Het is niet moeilijk en als t klaar is dan heb je wel iets extra's op je WII.
Maar neem er de tijd voor! Alles is op eigen risico.
Volg de stappen goed!

Toegevoegd na 1 minuut:
Haha ben de site vergeten te vermelden xD
http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, maar welke site is dat dan? sStomme vraag misschien maar mijn wii kan software afspelen via mijn harde schijf, is die dan al gesoftmod?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de link toegevoegd ;)
Wat voor software speel je dan af? Heb je al een geheugenkaart in je WII?
En welke channels heb je.
Toevallig Homebrew erop?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee wat er op zit. Wel veel spelletjes die ik kan kiezen door op een cd te drukken. In elk geval bedankt voor de link, ik zal proberen me erin te verdiepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk er rustig naar.
Naar mijn idee is er al iets met je WII gedaan.

Andere antwoorden (4)

Via homebrew ofwel softmod / chipmod en dan software gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon een USB stick met muziek in de Wii stoppen. Als de Wii je muziek niet herkend kun je eventueel overwegen om hem te hacken. Als je de Wii hacked kun je derde partij software installeren.

Je kunt hierover meer informatie vinden, zoals stap voor stap instructies, met behulp van Google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan dat ook met een sd kaart dan kan je er ook fotos op zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via homebrew channel (hoe je deze moet aanmaken kun je het beste via google zoeken, daar staan goede site die precies zeggen hoe dat moet).
Vervolgens Opera internet installeren.
Op je computer installeer je Winamp, en deze kan via zijn remote functie, alles van je harddisk sharen.
Via deze functie kun je ook met je mobiel jouw muziek en films op afstand afspelen. Leuke functie