In tegenstelling tot wat hierboven wordt vermeldt betaalt Youtube wel uploaders. Dit is slechts een kleine selecte groep uploaders. Zie bron. Bedragen worden niet genoemd in mijn bron. Ik heb wel eens begragen gelezen op intermnet, die kan ik nu helaas niet meer vinden.
Populaire uploaders kunnen meer verdien met snabbels of reclames, dan dat ze krijgen als vergoeding van Youtube voor uploaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is compleet afhankelijk van de hoogte van het salaris van het beroep dat hij of zij uitoefent, of de uitkering die de persoon ontvangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk het enige juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord! Zeker veel te goed voor 3 minnen!
+je van mij :)
Niks. Althans, niet met ' op youtube staan' . Dat is namelijk gen baan, maar een amateur-hobby.
De kans dat je langs die weg ontdekt wordt is wel zeer minimaal, al gebeurt het van tijd tot tijd zeker. Maar dan ga je geld verdienen met andere optredens, en NIET met youtube. Youtube is gewoon een verzamelplek voor filmpjes, niks meer en niks minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk de YouTube partners, de mensen die betaalt worden om op YouTube content te leveren, zoals ray johnson , shane Dawson, Joe penna (mysteryguitarman) enzovoort. Voor Zover ik weet worden die genoeg betaalt op zichzelf goed te onderhouden