Hoe zou het kunnen komen dat mijn Outlook het niet meer doet? Hij zegt dat de server de verbinding heeft geweigerd.

Terwijl internet het nog gewoon wel doet. Ik heb wel net een nieuwe virusscanner geinstalleerd. Misschien ligt het daaraan? Wat kan ik doen? HELP!

Weet jij het antwoord?

/2500

Schakel eerst de virusscanner uit en kijk daarna of Outlook het wel doet. Doet hij het wel: dan ligt het dus aan de virusscanner en zul je moeten kijken wat daar niet goed is ingesteld. Doet hij het niet: Kijk de instellingen van Outlook na. Misschien dat daarin iets gewijzigd is (kan ook door de virusscanner gewijzigd zijn zonder dat je dat weet).

Mocht je de e-mail van je internetprovider gebruiken, dan is het mogelijk dat er wat wijzigingen zijn aangebracht bij hen. Zo is het goed mogelijk dat voor de gebruikersnaam eerst het eerste deel (voor het @) voldoende was, waar je nu je volledige e-mailadres moet invullen. Probeer eens de webmail te bezoeken. Als dat lukt weet je in ieder geval dat je gegevens nog steeds juist zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100