Als ik in Perú waar de netstroom 220 Volt en 60 Hertz is een laptop koop, werkt die dan probleemloos in België bij 230 Volt en 50 Hertz?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja, kijk maar op de adapter, daar staat vaak 110-230v ofzo op, da's het mooie van die adapters.. zo'n laptop werkt in bijna elk land.. ook handig als je veel reist :)

wel even ander stekkertje eraan zetten, maar verder geen probleem..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk inderdaad op de adaptor. De meeste ondersteunen 110 - 230 volt en 50 - 60 hertz