Hoe krijg ik mijn laptop open??

Ik heb een Toshiba P200 en wil de ventilatoren schoonmaken. Ik heb de batterij eruit gehaald, alle schroefjes verwijderd, maar krijg de laptop niet open. Ik vraag me nu af welk deel eraf moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Hier wordt het aan je uitgelegd, schroefje voor schroefje:
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb ik echt iets aan. Staat echt duidelijk uitgelegd. Moet alleen nu wel met het hele handeltje naar de vaste computer om de beelden erbij te hebben, maar dat gaat lukken. Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn reactie bij je antwoord

Andere antwoorden (2)

Meestal door onderkant midden schroef los te draaien, dan toetsenbord eraf halen en dan is het even goed kijken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onder het toetsenbord vind je er wel een paar, en dan zou je de boel zo open moeten kunnen klikken. let wel op soms zitten er ook schroefjes onder stickers of kapjes.