Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat word hiermee bedoeld?

U probeert twitter.com te bereiken, maar de server heeft een certificaat geretourneerd dat nog niet geldig is. Er is nog geen informatie beschikbaar over de betrouwbaarheid van dit certificaat. Chrome kan niet met zekerheid garanderen dat u met twitter.com communiceert, en niet met een hacker. U moet ervoor zorgen dat uw klok en tijdzone correct zijn ingesteld op uw computer. Zo niet, dan moet u dit aanpassen en deze pagina vernieuwen. Als ze correct zijn, moet u niet verder gaan.

snap er niks van?? heb ik een virus ofwat...?? mijn tijd en datum veranderen telkens maar daarvoor ga ik terug naar de winkel maar nu staan ze alweer een heel tijd goed.

Toegevoegd na 5 minuten:
dit is niet alleen bij twitter het geval, maar bij veel meer pagina's (niet alle, GV dus ook niet zo te zien ;))

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Open twitter in explorer of een andere browser
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Certificaten dienen als bewijs dat je echt met het bedrijf of de site verbonden bent die in dit certificaat vermeld staat. Daarom mogen certificaten ook alleen door vertrouwde instanties worden uitgegeven. Als je nu een site met een certificaat vindt waarin de informatie niet klopt of niet gecontroleerd kan worden, dan krijg je terecht hiervoor een waarschuwing. Daar zijn certificaten voor: een vorm van beveiliging dus. Ze worden bij browsers vooral gebruikt voor beveiligde verbindingen zoals met de bank ( adres begint met https en er is een slotje zichtbaar).

In jouw geval geeft Chrome een waarschuwing. Probeer het eens met een andere browser, blijft de waarschuwing dan lijkt het me verstandig om de pc eens op virussen / rootkits te laten checken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ok, kijk eens in je hosts file of daar twitter.com in staat? Zo ja, maak de hosts file leeg (als admin). Deze file staat in Windows\system32\drivers\etc
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing