Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom download youtube downloader FLV-bestanden?

Eerst downloaden hij mp4 bestanden.

En hoe krijg het voor elkaar om het in mp4 bestanden te zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Om voor altijd van dit probleem af te zijn, zou ik je aanraden om de Mozilla Firefox addon
"Easy Youtube Video Downloader" te installeren.

Hij is maar heel klein, en bij ieder filmpje wat je bekijkt op YouTube, verschijnt er automatisch een klein menuutje, waar je kunt kiezen uit:
FLV, 3GP, MP3, MP4, 720HD en FullHD.

Het werkt ideaal, en je filmpjes staan supersnel op je harddisk, zonder achteraf te moeten converten naar een ander formaat.

Download in de link hieronder. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben aan het kijken of het werkt.
maar kort duurt het niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi! ;-) Of het snel gaat of niet, hangt natuurlijk een beetje af van de lengte van het filmpje, en ook de kwaliteit. HD kwaliteit duurt natuurlijk langer, en een filmpje van een half uur ook. MP4 filmpjes (prima kwaliteit!) van een minuut of 3, heb ik in minder dan een minuut op mijn harddisk staan.

Andere antwoorden (1)

op deze site kun je ze in bijna elk formaat downloaden.

Toegevoegd na 24 seconden:
http://www.mediaconverter.org/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing