hoe krijg je een hoge 2 in een tekst?

ik wil een hoge 2 ergens plaatsen maar ik weet niet hoe het moet.

jullie mogen ook die in de tekst zetten dan kopieer ik hem gewoon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
52.6K

Het beste antwoord

Dat ligt sterk aan het programma waarmee je werkt, en ook aan de instellingen (taal, toetsenbord) van je computer.

Wat ALTIJD werkt:
1.  Zorg dat NumLock aan staat.
2.  Houd de linker Alt-toets ingedrukt.
3.  Druk met je numerieke toetsen 253 in.
4.  Laat de Alt-toets los.

Met de numerieke toetsen bedoel ik de toetsen die rechts op een normaal toetsenbord zitten, dus NIET de rij cijfers bovenaan.

Heb je een laptop, dan moet je ook de blauwe Fn-toets (linksonder op je toetsenbord) ingedrukt houden, en dan moet je de blauwe cijfers gebruiken die rond de K op je toetsen staan.

Wat VAAK werkt, maar niet altijd:
1.  Type een gewone 2.
2.  Selecteer die 2.
3.  Houd de linker Control en de Linker Shift ingedrukt.
4.  Druk op de =.

De gewone 2 is nu een ² geworden.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bovenste werkt inderdaad altijd. +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt ik heb er veel aan gehad

Andere antwoorden (3)

Typ eerst de 2 in de tekst, selecteer het en ga naar opmaak -> lettertype. Klik onder effecten op het hokje van superscript.
Klik op ok en je hebt een 'hoge 2'.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is voor Word 2003, maar in andere versies van Word is dit net zoiets.
Kimath
13 jaar geleden
Je kan Alt+2 doen dan krijg je ²
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alt gr + 2
bij een chromebook