kan men oude niet meer in gebruik zijnde accounts verwijderen en opheffen ??.

Toegevoegd na 18 minuten:
het gaat om mail accounts

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat ligt er aan waar.
Op sommige sites kan het wel, en kun je het zelf doen, op anderen bestaat die mogelijkheid niet en is het aan de beheerder om al dan niet incidenteel op te schonen (al zullen de meesten dat wel van tijd tot tijd doen, en vaak krijg je dan een berichtje vooraf).
Op andere sites, zoals deze, volstaat een mailtje met het verzoek daartoe aan het beheer. (Hier via de contact-knop, op andere sites vaak op dezelfde manier of via een persoonlijk bericht aan de beheerder).

Je kunt NIET altijd verwachten of zelfs eisen dat ook de inhoud die je hebt geplaatst wordt verwijderd. Dat is zelfs eerder uitzondering dan regel, omdat hele forumdraden in de war kunnen raken als er berichten tussenuit gehaald worden. Met het plaatsen van die inhoud ga je akkoord op het moment van aanmelding, en in principe heb je er vervolgens weinig tot niets meer over te zeggen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Mailaccounts kun je eigenlijk niet opheffen, want zelfs als je het niet meer gebruikt, kan eigenlijk nooit iemand anders meer precies die naam gebruiken. Die kun je dus gewoon 'laten slapen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt op sites of forums waar je ooit ingeschreven bent?

Bij heel veel zal dat wel lukken door die site weer te benaderen.
Ik ben daar nu ook mee bezig.
Soms moet je weer een wachtwoord aanvragen om er weer in te komen en dan kun je je inhoude er af halen en je account opheffen.