iPod aansluiten op pc

Als ik mijn iPod aansluit op de computer krijg ik een blauw scherm met de teks "geheugen dump" en kan niks meer op de pc doen moet hem uit en aan zetten
Weet iemand hoe ik mijn iPod op mijn pc aansluiten zonder dat mijn pc Crasht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is waarschijnlijk iets mis met je ipod of pc, je pc kan ook te oud zijn Xsterre