waarom doet moorhun directors cut het niet?

als ik moorhun directors cut opstart krijg ik een foutmelding waarop niks staat wat moet ik hieraan doen?(zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dit de directors cut? Beetje weinig :-) nee, zonder gein: even een emailtje aan de makers, die moeten support verlenen als jij iets download en het werkt niet.

Antwoorden (1)

Minimum System Requirements: Windows 98/Me/2000/XP, Processor: Pentium 2 400 MHz, DirectX 3.0 / 3.0a, 128 MB RAM, Free hard drive space: 50 MB, Video Card: SVGA 16MB Directx 3.0 / 3.0a

Het is dus enigzins aannemelijk dat deze het niet doet in windows 7 (die lijk je te hebben)... Je kan proberen om op het startbestand te klikken met rechts, dan eigenschappen, dan compatibiliteit en dan kiezen voor bv. windows xp maar het kan ook zijn dat het jammer dan is. Je zou dan eventueel (gratis te downloaden op MS site) microsoft virutal PC kunnen installeren en daarin dan windows xp zetten waarin je weer het spel kan zetten ;)