Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb bij hotmail een email nu wil mijn man ook een email adres hoe kan ik dat het beste doen?

graag in duidelijke taal want ik ben niet zo handig op de computer

Toegevoegd na 7 uur:
wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen op hotmail

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
860

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoihoi, moet je even bij www.msn.nl of www.hotmail.com kijken, daar staat ergens een link met nieuw account aanmaken. Ik kan het helaas even niet voor je opzoeken, maar denk dat het zo wel gaat lukken? Hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! Op www.hotmail.com kan dat.
Er staat 'nog geen Windows live account? aanmelden' Aanmelden is dan blauw van kleur en hier kan je op klikken om een nieuwe account aan te maken. Succes!

Andere antwoorden (2)

Je zou een gmail adres kunnen aanvragen via www.gmail.com. Is gratis en zo kun op dezelfde pc allebei je email beheren, zonder dat je hoeft uit te loggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die mevrouw vraagt hotmail. is nog steeds safer dan gmail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze vraagt geen hotmail. Ze heeft zelf hotmail, maar voor haar man vraagt ze een emailadres, niet perse een van hotmail.
Je kunt diverse hotmail accounts hebben dus je kunt er gewoon een voor je man aanmaken.

Toegevoegd na 8 uur:
zie hier op deze site
http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/2046-hotmail-alles-hoe-maak-je-een-account-en-gebruik.html
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding