Bestaat er een site waar je artikelen kunt plaatsen die vervolgens op veel andere sites verschijnen?

Doel is dus om mijn eigen artikelen op zoveel mogelijk sites geplaatst te krijgen. Het gaat om Nederlandstalige artikelen.

Toegevoegd na 2 uur:
Voor de duidelijkheid:
artikelen = content
En ik ga er niet voor betalen. Andere sites kunnen mijn content gratis gebruiken op hun eigen site, dat moet genoeg zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het echt interessante artikelen zijn, dan moet je ze naar het ANP sturen.

Vanaf die plaats gaan ze het hele land over en ook internationaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google ads

via google kan je reclame maken op andere websites.

of maak een webwinkel met ov chipkaarten en rfid readers, je zult al snel een link krijgen van geenstijl en nu.nl