Kan ik de routeplanner op een telefoon als de samsung galaxy s gebruiken als ik geen internet heb op de telefoon?

Werkt de navigatie mbv internet, of is internet hier ook bij nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

De navigatie van Google werkt inderdaad via internet. Tijdens het rijden worden delen van de kaart gedownload.

Maar als je thuis wifi hebt, kun je ook thuis alvast de route laten berekenen. De route wordt dan alvast naar je telefoon gedownload. Zolang je tijdens het rijden niet van de route afwijkt, is er geen internetverbinding nodig.
bamibal
13 jaar geleden
Welke routeplanner heb je?? Noodzakelijk is GPS. Internet is totaal niet nodig voor routeplanners. OP tomtom zit tenslotte ook geen internet!! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf heb ik tomtom op m'n samsung. Voor tomtom heb je geen internet nodig, alleen GPS en die zit op jouw telefoon.
voor heel veel info over tomtom op je mobiel, bekijk de link.