Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Middels internet kan ik de hele wereld bereiken behalve de site die ik graag willen bezoeken namelijk www.indo-recipes.nl. Help aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
867

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

VReemd, bij mij werkt de website gewoon. Je kan proberen via een proxy website naar de site te gaan: www.hidemyass.com.

Deze doet het ook altijd leuk op het werk trouwens, als bepaalde sites zijn afgeschermd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan er momenteel ook gewoon opkomen.
Vorig jaar had ik problemen met die site, ik kon er een week lang niet opkomen.
Misschien dat ze gewoon even met onderhoud bezig waren en de boel even dichtgegooid hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mogelijk dat dit aan de DNS records ligt van de provider die de website host die je zoekt. Ik heb dit zelf een keer gehad voor een zakelijke website die ik overal kon benaderen, behalve thuis. Ik raad je aan om dat eerst eens te proberen, liefst met je eigen computer, want diverse mensen hier hebben al getest of de link werkt.

Mijn vorige provider, XS4all bleek de site te blokkeren die ik niet thuis kon benaderen en heeft dit uitgezocht. Zij gaven toen aan dat de fallback DNS records niet correct waren ingevuld door de provider waar de betreffende website werd gehost. Vanwege de strenge beveiliging bij XS4all wordt de website dan niet weergegeven.

Daarom raad ik je aan dit eerst bij je internet provider na te gaan (waar je het abonnement hebt) en als zij iets vinden kan je proberen in contact te komen met de makers van de website. In mijn geval was dat lastig omdat ook de e-mail voor dat domain er niet door kwam. Ik heb de mail toen vanaf mijn werk gestuurt.

Ik hoop dat je hier iets verder mee kunt.

Toegevoegd op 23-06-2009 11:54:47
NB. Ik zie dat de site gehost wordt door FutureFlex Internet Services. Dit soort info kan je in het algemeen opvragen, bivoorbeeld bij http://whois.domaintools.com/

Je zou hen ook een bericht kunnen sturen dat de site vanaf jouw provider niet zichtbaar is.

De site zelf is bereikbaar op IP adres 193.189.139.11 en op dat adres worden nog 69 andere websites gehost. Dit kan je nagaan via het commando ping in een dos scherm (commandoscherm ): ping www.indo-recipes.nl . Vervolgens plak je het adres in de eerdere link van domaintools. Het adres in de browser plakken heeft niet zo veel zin. De webserver kan dan niet bepalen welke site die weer moet geven. In jouw geval krijg je wel netjes de site van de hostingprovider.

Kennelijk staat er ergens iets verkeerd, of bij jouw provider of bij FutureFlex.

Ook kan jouw provider het IP adres blokkeren (kan je nagaan) of kan op jouw PC of router er een firewall zijn die dat doet.

Toegevoegd op 23-06-2009 11:56:42
NB. Als je op IP adres intypt zie je heel interessante weetjes over de webserver. Die gegevens wil je als provider toch niet delen lijkt me. Slordig hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een site niet kunt bereiken, kun je heel simpel checken of het probleem bij jou ligt of niet.
Tik het adres in op onderstaande site en je weet genoeg.
Blijkt het probleem bij jou te liggen, dan kun je het advies volgens wat hierboven gegeven is.

In ieder geval heeft die site er nu weer een paar hits bij. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding