Heeft iemand ervaring met de levertijd van een laptop besteld bij Dell?

Ik heb een week geleden een laptop besteld bij Dell. De levertijd is een dag of 10 en ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt. De laatste dagen hoor ik van verschillende mensen dat ze bij de levering 'complicaties' hebben gehad. Heeft iemand van jullie dat meehemaakt? Of ging het altijd goed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik bestel zakelijk al jaren bij dell (meer dan 7 jaar) en heb nog nooit problemen gehad. Ze geven zelf aan wat de levertijd is en na de opdracht kan je de productie volgen. Het zijn altijd nieuwe onderdelen en als die niet op vooraad zijn zie je dat in de orderstatus.

Een keer is een bestelling verkeerd geleverd en kregen we een nieuwe. Mijn ervaringen zijn zeer positief.

Toegevoegd op 22-06-2009 22:40:47
Wist je trouwens dat je door de wet koop op afstand veel meer rechten hebt als je bij DELL koopt dan in de winkel? je kunt zelfs de bestelling na aankoop retourneren als deze niet bevalt. De retourkosten kunnen dan voor eigen rekening zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn broertje heeft dat gehad. Heeft er lang op moeten wachten en hij was ook zo stuk, productiefout ofzo. Als je het nog kunt annuleren zou ik het zeker doen, ik heb al zoveel negatieve verhalen gehoord over de laptops van DELL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin. Ik kom als consultant bij heel veel grote bedrijven en praat met name met de IT afdelingen. Daar is Dell een hele grote marktleider samen met HP. Ook familie heeft zakelijk wel eens besteld en nooit teleurgesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan toch dat ik wél mensen ken met slechte ervaringen? Dat is het leuke van deze site, meningen delen en meningen verschillen nu eenmaal. Fijn dat jij er iig wel fijne ervaringen mee hebt in je familiekring!
Ik heb met Dell goede ervaringen. Mijn comp. was ruim binnen de afgesproken termijn binnen. Die termijn gaat in als de betaling bij Dell binnen is. Daaruit kan ik opmaken dat Dell de apparatuur maakt op bestelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Dell. Laatst zelfs een product dat 1,5 jaar over de garantiedatum was gratis laten repareren.