Ik ben in Word aan het typen, en nu gaat opeens als ik aanhalingstekens typ, de eerste laag staan, en de tweede hoog. Hoe kan ik dit uitschakelen?

Ik wil dus weer dat ze allebei even hoog komen te staan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Binnen de alias tab kan je aangeven hoe vaak hij moet verspringen die staat waarschijnlijk op auto en dan kan je hem even op 0 zetten en dan is het opgelost.

De verschillende versies van word (2000/2003/2008/2010) kunnen verschillen van methodes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien even op cntrl+shift drukken tegelijk