Bij aankoop van een nieuw scherm moet de leverancier het kapotte scherm terug nemen.
Daarvoor betaal je nl. die verwijderingsbijdrage.

Een andere mogelijkheid is om na te gaan of je met jouw gemeente het kunt aanbieden op de milieustraat of het meenemen in de inzamelroute voor grof huishoudelijk afval.
Ook kunt je informeren of het aanbieden aan een kringloopwinkel mogelijk is. Tenslotte kunt je voor de afvoer ook bij diverse inzamelaars van bedrijfsafvalstoffen terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien voor Nederland maar zeker niet voor België

Andere antwoorden (2)

Bij de stort of gemeentewerf in je woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt voor reparatie zou ik contact opnemen met de leverancier. Als je het wilt weggooien kun je het brengen naar de plaatselijke reinigingsdienst. Die hebben een speciale afdeling waar electrische en electronische apparatuur ingezameld en gerecycled wordt.