Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn bureaublad een soort diashow maken van wisselende foto's?

Ik heb nu één foto op mijn bureaublad (screensaver), maar ik zie wel eens bij mensen dat ze telkens andere foto's te zien krijgen (een soort diashow). Hoe stel je dat in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dit kun je bij schermbeveiliging (vista/w7) instellen. Eerst selecteer je foto´s als screensaver en daarna kun je bij instellingen andere opties zoals afspeelsnelheid en de foto´s selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn heel veel gratis programma's te downloaden, waarmee je een screensaver hebt, welke om de paar seconden (instelbaar) de foto's uit een bepaalde map op je scherm toont, zodra de screensaver zijn werk moet gaan doen. Zoek in Google maar eens op screensaver slideshow.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das toch standaard in Windows? Configuratie beeldscherm instellingen. Of niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechter muis klik op bureaublad, dan persoonlijke instellingen, Bureaubladachtergrond, Hier zie je een venster met je huidige achtergrond. Je kan op bladeren klikken om nieuwe foto's toe te voegen. Dan vink je alle gewenste foto's aan, en dan gaan ze na 30 seconden verspringen. (dit kun je instellen onderin)

succes!

Toegevoegd na 20 seconden:
Dit is zo met Windows 7
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor je bijdrage. Heb geen win XP meer. en zoiets vergeet je snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Windows Vista, maar die optie om meerdere foto's te kiezen zie ik niet! Ik kan er maar eentje kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ai, jammer ik heb nooit Windows Vista gehad. Dus weet daar ook weinig van.
John's Background Switcher is een gratis programma die doet wat jij wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding