Hoe kan ik op mijn bureaublad een soort diashow maken van wisselende foto's?

Ik heb nu één foto op mijn bureaublad (screensaver), maar ik zie wel eens bij mensen dat ze telkens andere foto's te zien krijgen (een soort diashow). Hoe stel je dat in?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

dit kun je bij schermbeveiliging (vista/w7) instellen. Eerst selecteer je foto´s als screensaver en daarna kun je bij instellingen andere opties zoals afspeelsnelheid en de foto´s selecteren.

Er zijn heel veel gratis programma's te downloaden, waarmee je een screensaver hebt, welke om de paar seconden (instelbaar) de foto's uit een bepaalde map op je scherm toont, zodra de screensaver zijn werk moet gaan doen. Zoek in Google maar eens op screensaver slideshow.

Das toch standaard in Windows? Configuratie beeldscherm instellingen. Of niet...

Rechter muis klik op bureaublad, dan persoonlijke instellingen, Bureaubladachtergrond, Hier zie je een venster met je huidige achtergrond. Je kan op bladeren klikken om nieuwe foto's toe te voegen. Dan vink je alle gewenste foto's aan, en dan gaan ze na 30 seconden verspringen. (dit kun je instellen onderin) succes! Toegevoegd na 20 seconden: Dit is zo met Windows 7

John's Background Switcher is een gratis programma die doet wat jij wil.

Bronnen:
http://johnsadventures.com/software/backgr...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100