Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke manieren kunnen microfoons stukgaan?

Ik had net 3 dagen zoon headset. Maar op gegeven moment zei ik iets tegen iemand, maar diegene verstond het niet want die hoorde geruis en gekraak! Hoe kan dit, en welke computermicrofoon kunnen jullie me aanraden? Ik heb een laptop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ermee gooien/inslikken/erop gaan zitten/verbranden/erop slaan met een hamer/als hockeypuck gebruiken/in water dopen/aan een kickbokser geven enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha. Ik lach me rot. Nouja je kunt de humor ervan inzien :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent invriezen vergeten. Hahaha echt geniaal dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En er overheen urineren dan? :D
was het een USB headset? zo niet dan heb je waarschijnlijk eens een keer per ongeluk de jackplug van de mic. in de audio out geprikt.
hier kunnen ze slecht tegen, en je blaast ze binnen enkele seconden op.

anders zou ik terug gaan, vast nog wel garantie.

ik heb zelf een USB headset van gembird. en dit bevalt me prima! ( allen de LED`s zijn een beetje fel in het donker))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een microfoon is een zeer kwetsbaar en gevoelig instrument. Er zitten haardunne draadjes in, die gemakkelijk breken bij ruwe behandeling, vallen, stoten ed. Ook zie je vaak dat mensen erin blazen om te testen. Dat is heel slecht voor de membraan-ophanging en bovendien kan er door het vocht corrosie optreden in de mike.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omruilen onder garantie bij de leverancier/winkel, en indien mogelijk een Logitech aanschaffen, met een microfoon waar een klein schuimpje op zit (heb ik goede ervaringen mee). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding