levertijd van dell

ik heb zaterdag avond (12-02-11) twee laptops besteld bij dell. bij de geschatte levertijd stond 1 maart. dat is dus nog 2.5 week! is dat niet veels te lang? normaal is het toch 5 tot 7 werkdagen?

komen de bestelde items vaak eerder of later dan de verwachte levertijd??

ik ga dood van het wachten en dat na 2 dagen:(

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal eerder dan de levertijd bij zulke lange levertijden. Deze levertijden zijn zo lang omdat ze nog besteld/ gemaakt moeten worden, had je speciale wensen bij die laptops?

nee waarschijnlijk moet de pc nog samengesteld worden met jouw aangegeven onderdelen. Dit gebeurd hoofdzakelijk in de fabriek. Vandaar

Dell is alleen snel als je een support contract met ze heb afgesloten, bij aankoop nieuw apparaat betwijfel ik de snelheid.

Dat is de uiterste levertijd ik heb hem ook veel eerder binnen gehad

Ik had ook iets van 2~3 weken op mijn laptop moeten wachten. Hij moet namelijk eerst nog gemaakt worden, gecontroleerd en getest, daarna de software er nog op en dan moet hij helemaal naar Nederland komen. Ik keek ook constant op de website om te zien waar op dat moment was. Ik had hem geloof ik wel een paar dagen eerder dan de datum die eerst vermeld stond. Het is eigenlijk maar goed dat het zo lang duurt, want dan weet je ook dat hij goed getest is en niet snel snel gemaakt is.

Dat is de uiterste levertijd, ze doen express een late datum zodat je niet kan zeggen dat ze te laat zijn. Ik kreeg mijn laptop 2 weken eerder dan de geschatte datum. Hoop voor je dat ze er snel zijn!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100