Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kunnen mijn Tweets lezen? Alleen mijn followers of ook diegen die ikzelf volg?

Toegevoegd na 27 seconden:
diegene*

Toegevoegd na 22 minuten:
Nou, hier word ik niet wijs van. Ik krijg tegenstrijdige antwoorden.

2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je ze niet hebt afgeschermd kan iedereen die op jouw pagina komt lezen. Ik zit zelf niet op twitter, dus ben ook geen follower van iemand, maar ik lees wel geregeld de tweets van een collega. Zij had haar twitteradres op hyves gezet, en iedereen die daarop klikt kan al haar tweets lezen. Daarbij, als zij re-tweets heeft en ik klik op die persoon, dan kan ik ook al diens tweets lezen. Dus iedeteen kan het lezen. Ofwel via je eigen adres, ofwel via via.
Ow, en als je je eigen naam hebt in je twitteraccount kunnen ze ook op google staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Duidelijk verhaal. Dank je wel ;)

Andere antwoorden (4)

Iedereen kan ze lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen joun followers kunnen de tweets zien die jij tweet. Degene die jij volgt niet. Of diegene die jij volgt moet ook jou volgens.

Toegevoegd na 32 seconden:
Natuurlijk kunnen diegene die jij volgt ze wel lezen als hun naar je profiel gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je moet ze beschermen, dan kunnen alleen jouw followers lezen maar doe je dit niet dan kan de hele wereld alles lezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen jouw followers.

Toegevoegd na 20 minuten:
Nee, maar alleen jouw followers kunnen het lezen. Echt waar. Maar als iemand een tweet van jouw retweet. Dan kan zijn/haar followers het weer lezen. Snappie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja, zover begrijp ik het ja. Bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding