Wie kunnen mijn Tweets lezen? Alleen mijn followers of ook diegen die ikzelf volg?

Toegevoegd na 27 seconden:
diegene*

Toegevoegd na 22 minuten:
Nou, hier word ik niet wijs van. Ik krijg tegenstrijdige antwoorden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je ze niet hebt afgeschermd kan iedereen die op jouw pagina komt lezen. Ik zit zelf niet op twitter, dus ben ook geen follower van iemand, maar ik lees wel geregeld de tweets van een collega. Zij had haar twitteradres op hyves gezet, en iedereen die daarop klikt kan al haar tweets lezen. Daarbij, als zij re-tweets heeft en ik klik op die persoon, dan kan ik ook al diens tweets lezen. Dus iedeteen kan het lezen. Ofwel via je eigen adres, ofwel via via. Ow, en als je je eigen naam hebt in je twitteraccount kunnen ze ook op google staan.

Iedereen kan ze lezen.

Alleen joun followers kunnen de tweets zien die jij tweet. Degene die jij volgt niet. Of diegene die jij volgt moet ook jou volgens. Toegevoegd na 32 seconden: Natuurlijk kunnen diegene die jij volgt ze wel lezen als hun naar je profiel gaan.

Of je moet ze beschermen, dan kunnen alleen jouw followers lezen maar doe je dit niet dan kan de hele wereld alles lezen

Alleen jouw followers. Toegevoegd na 20 minuten: Nee, maar alleen jouw followers kunnen het lezen. Echt waar. Maar als iemand een tweet van jouw retweet. Dan kan zijn/haar followers het weer lezen. Snappie?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100