Wie kunnen mijn Tweets lezen? Alleen mijn followers of ook diegen die ikzelf volg?

Toegevoegd na 27 seconden:
diegene*

Toegevoegd na 22 minuten:
Nou, hier word ik niet wijs van. Ik krijg tegenstrijdige antwoorden.

2.2K

Het beste antwoord

Als je ze niet hebt afgeschermd kan iedereen die op jouw pagina komt lezen. Ik zit zelf niet op twitter, dus ben ook geen follower van iemand, maar ik lees wel geregeld de tweets van een collega. Zij had haar twitteradres op hyves gezet, en iedereen die daarop klikt kan al haar tweets lezen. Daarbij, als zij re-tweets heeft en ik klik op die persoon, dan kan ik ook al diens tweets lezen. Dus iedeteen kan het lezen. Ofwel via je eigen adres, ofwel via via.
Ow, en als je je eigen naam hebt in je twitteraccount kunnen ze ook op google staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Duidelijk verhaal. Dank je wel ;)

Andere antwoorden (4)

Iedereen kan ze lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen joun followers kunnen de tweets zien die jij tweet. Degene die jij volgt niet. Of diegene die jij volgt moet ook jou volgens.

Toegevoegd na 32 seconden:
Natuurlijk kunnen diegene die jij volgt ze wel lezen als hun naar je profiel gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je moet ze beschermen, dan kunnen alleen jouw followers lezen maar doe je dit niet dan kan de hele wereld alles lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen jouw followers.

Toegevoegd na 20 minuten:
Nee, maar alleen jouw followers kunnen het lezen. Echt waar. Maar als iemand een tweet van jouw retweet. Dan kan zijn/haar followers het weer lezen. Snappie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja, zover begrijp ik het ja. Bedankt