Als je internetverbinding hebt wel. (WIFI of 3G)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je bijv. Met je Ipod in Frankrijk bij McDonalds met het thuisfront what's uppen als diegene ook een Ipod heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! Maar zoals JeroenRuiter zegt: Let op evt. kosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
P.s: De mcdonald's heeft natuurlijk gewoon gratis WIFI
Let op! Dataverbruik via 3G en/of GPRS kan flink in de kosten lopen in het buitenland. Ook Wifi kan soms betaald zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als bijv bij McDonalds zit?
Sinds nieuwste update werkt de app niet op de (meeste) ipods. Alleen iphone. Probeer anders ping of skype