LET OP;
Zeer veel scart kabels zijn niet volledig bezet!! Met namen de RGB bedrading is in veel gevallen niet aangesloten, dit is n.l. een stuk goedkoper. Als je inderdaad een RGB scart kabel moet hebben, ga dan naar een goede speciaalzaak en vraag om een "volledig bezette" scart kabel.
google even en je zult tientallen aanbieders vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx

Andere antwoorden (3)

Marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freerecordshop, mediamarkt mss, Intertoys bartsmit
Volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zou je er volgens mij bij moeten hebben als je je ps3 nieuw hebt gekocht.
Als je een LCD TV of anders hebt kan je beter een HDMI kabel kopen voor betere kwaliteit.
En anders een goede RGB Kabel kopen bij een gespecialiseerde electro of computer winkel.