Bestaat er een website/rprogramma waarmee je iemand kan vernoemen?

Stel ik wil mijn kind vernoemen naar mijn moeder.
Mijn moeder heet bv Annegrietje
Daar kan je bijvoorbeeld deze namen uithalen:
- Erna
- Gerrie
- Jantiene

Maar ik wil gewoon weten welke mogelijkheden er allemaal zijn. Wie kan mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik ken zo'n site niet, en ben 'm na wat googelen en verder zoeken ook niet tegengekomen. Maar er zijn genoeg websites over kindernamen. Mogelijk heb ik iets over het hoofd gezien, en is zo'n site er wel.

Hier een prima link met tientallen links naar sites die over voornamen gaan.

http://namen-voornamen.startpagina.nl/

Misschien vind je in de links iets wat er op lijkt.
Ook kun je natuurlijk eens op een van de vele forums dezelfde vraag stellen als hier.

Een echt antwoord op je vraag is dit natuurlijk niet, maar ik hoop dat het je wat verder helpt!
Succes!