Misschien zit er een stofje bij het uitwerp knopje ?
je kan testen of het met de software te maken heeft om met de hardware door even op starten en naar bios te gaan en daar even te blijven de cd lade te open en weer te sluiten even wachten enzo
kijk dan of het laatje dan ook open gaat ?
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dan heb je een virus en moet je je computer opnieuw instaleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan je pc eens binnen doen en onderhoud laten doen,of je kan een nieuw cd laatje laten instaleren mijn vorige had dit ook voor maar dit was van ouderdom;) dat kan natuurlijk ook.groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al gekeken of er mogelijk een brand opdracht van een van je brandprogramma's actief is?
Frank