Hoe kan ik Zorgen dat ik pop up berichten ontvang met whats ap

Ik heb whats app , als ik een bericht krijg krijg ik een pop up in mij
Scherm ook al ben ik niet aan het whats Appen mijn man wilt dit ook maar we krijgen het op zijn iPhone niet voor elkaar , iemand tips ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Push aanzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je bij indtellingen. Bij berichtgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd! Bij instellingen kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instellingen. Chat instellingen. Toon voorbericht aanzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Push uitzetten in instellingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa bij instellingen van whatssappp kijken, Daar kan je het aanklikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar instelling gaan en dan berichtgeving aan zetten (met een iPhone)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In instellingen klikken op push-berichten. Zorg dat whats app aan is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instellingen van de iPhone zelf, dit moet je doen als je bij het installeren van whatsup hebt gezegd dat je geen push berichten wilt hebben. Volgens mijnkan je dit veranderen bij de instellingen van de iPhone, bij push berichten ofzo . Ik zal ook ff kijken