Doe jij ook zoveel met je Nintendo WII? (Niet dus)

IK moest en zou een nintendo WII hebben, twee weken mee gespeeld en doe er al maanden niets meer mee. Wil 'm niet weg doen omdat ik bang ben dat ik dan spijt krijg.. Hebben meer van jullie dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wij" sparen voor een dus ik ben heel benieuwd, de kinderen lijkt het prachtig, maar ik vind het nog te duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen hoor die wii:
http://www.youtube.com/watch?v=brBao5fsd6w&hl=nl

Het beste antwoord

Precies hetzelfde. Soms probeer ik mezelf wel weer aan te zetten tot Wii'en, door nieuwe spellen te kopen voor de Wii. Ben ik meestal ook maar een paar dagen mee bezig voordat het verveeld.. Alleen Wii tennis speel ik nog wel eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik heb ooit een playstation (1) gehad, helemaal verrot gespeeld.

Daarna nog een Xbox (1) gehad, een aantal spellen veel gespeeld maar de lol was er snel af.

Ik ben niet echt een gamer, en kan me dus goed voorstellen dat je snel uitgekeken bent op de Wii.

Vaak is het gewoon een soort hebbedingetje waar je een tijdje lol van hebt, maar uiteindelijk gaat vervelen en in een hoek beland waar het weg staat te rotten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik er wel dagelijks op speel. Maar dit komt vooral doordat ik een grote keuze uit spellen heb. Dan verveelt het blijkbaar minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen Wii maar je hoort wel meer verhalen over mensen die er gauw op uitgekeken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WIj hebben hem nu meer dan een jaar en gebruiken hem vaak. De kinderen wat meer dan wij (ouders). Wij spelen zelf meer spellen samen zoals Mario Party of Karten met het hele gezin. Dat is best leuk. Ook Wii fit vind ik een leuk concept.

Sowieso vind ik de wii bijzonder gebruikersvriendelijk.

Ik vind wel dat de spellen heel duur zijn en dat de meeste spellen van abonimabel slechte kwaliteit zijn. Dat is zonde van je geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben sinds januari een WII maar we doen er ook niks meer mee. Ik vind die draadloze controller niet zo fijn, je moet best wel goed op de sensor richten en zelfs dan reageert ie vaak nog niet echt lekker.
Mijn zoon speelt er wel eens zijn gamecube spellen op met zijn gamecube controller, die vind hij leuker dan de WII spellen.
Ik heb nog een hele oude super nintendo staan en die vind ik veel leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons wordt de wii elke dag gebruikt door de kinderen
als ze opstaan tussen de middag en s avonds
en in het weekend staat hij de hele dag aan
echt een geweldig apparaat en de spellen kun je via marktplaats krijgen voor 3 euro p/s dus dat valt ook nog wel mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem aangesloten op het internet en dat maakt in ieder geval dat we er iets meer mee doen. Verder is het iets voor kinderen tot 10 jaar.
Spellen zijn belachelijk slecht en de "goede" zijn erg duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel alleen maar als ik vrienden over de vloer heb. 1 a 2 keer per week ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een Nitendo WII en ik zit er regelmatig achter. Soms zijn er periodes dat ik er een hele tijd niet achter zit en soms zijn er periodes dat ik er dagenlang achter zit.