Waar kan ik een snelle en betaalbare Asus ultrabook vinden?

Hallo,

Ik zou graag een ultrabook willen kopen voor mijn opleiding, ik doe applicatieontwikkeling niveau 4. We werken vooral met photoshop, dreamweaver ect.

Het is een noodzaak dat deze snel en licht is.
Mijn budget is ongeveer 700 euro.
Ik zat zelf te denken aan een I3 of I5

Ik zou graag een 13 inch willen.
Verder zou het leuk zijn als er al een SSD in zit, zo niet vervang ik deze sowieso.

Ik heb zelf helaas niks kunnen vinden voor een voordelige prijs.

Met vriendelijke groet,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dit is dan misschien geen Asus maar een Acer en ligt 70 euro boven je budget maar dit is de goedkoopste ultrabook die snel is en een I3 processor heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 van deze vier misschien?
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/315344;321111;322126;325226/

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:LY49DsMgDIXv4jmKCIEAOUClDp06VhloYKDKnyCqKkXcvTbJ9Nnv2c8-4B3t4u4uQf-SQwVrdD7egp8c9LDF8Elwic817qjZNKKCzugfYYGeVZA2P97CtPuIKQe0UhC-dsJM6CQXuNBxxgtMQxBaEZQ0BM1Z6Zg8u66MKE1oWRlRqnjqWpfqDDs908KQKzxs6PBMb4GuyZvtD-tG1Axyzn8