Waarschijnlijk staat de server voor 'uitgaande post' verkeerd ingesteld. De server voor 'inkomende'- en 'uitgaande post' kan in sommige gevallen verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een computer waar je wel gebruik kan maken van het versturen en ontvangen van de email? Je moet daar je account openen en dan in de server gegevens kijken. Daar kun je precies aflezen wat je op je Mac moet invoeren.. Wat voor mail programma gebruik je op je huidige computer en welke op je Mac?

Gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms vereist de uitgaande server dat er verificatie is vereist. Bij Wijzig serverlijst kan je de gebruikersnaam en wachtwoord invullen van het emailaccount bij Wachtwoordcontrole. Dit helpt bij sommige mailservers.