Hoe kill je snel iemand op black ops

Waar moet je bijvoorbeeld richten om iemandin black ops snel te killen en welk wapen is daar goed voor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
skills hebben ....skills hebben knulletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon in de face schieten xD

Antwoorden (6)

Alle wapens killen iemand even snel zodra je op zijn hoofd schiet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Fijne wapens zijn de Augh, Ak47 en 74 en de G11.

Toegevoegd na 4 minuten:
Fijne wapens zijn de Augh, Ak47 en 74 en de G11.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals het eerdere antwoord ook al zei het hoofd is het snelst. Anders gewoon de borst. De famas kun je heel goed gebruiken omdat hij een hoge rate of fire heeft wat betekent hij schiet heel erg snel. Maar de Ak74u is ook een goede keuze alleen is hij wel gepatcht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet op de kop mikken dan is die meestal gelijk dood. ak47 is fijn wapen. van dichtbij ga dan met mes dat hit ook hart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mik met het rechterknuppeltje en probeer door strafen en bewegen het fijne mikwerk te doen dus niet met de rechterknuppel precies proberen te mikken. Voor wapens zou ik de m16 of commando nemen dat zijn goede n00b wapens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m60 en stoner en hk21