mijn laptops beeld zit vol met paarse/roze spikkels hoe verhelp ik dit (uitleg)

ik weet niet hoe dit komt en at ik had gedaan maar ik heb hier een printscreen als bijlage toegevoegd.
hoe komt dit en ho verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je videokaart kapot is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aangezien het om een laptop gaat, zou ik hem terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Als er nog garantie op zit, dan heb je geluk en anders zal je misschien reparatiekosten moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Als de videokaart kapot zou zijn, zouden WIJ de printscreen *wel* goed (normaal) zien. De printscreen maakt namelijk geen afbeelding van wat er op het scherm staat, maar van wat de computer *denkt* dat er op het scherm staat. Als jij een flinke spijker dwars door je beeldscherm heen slaat, en daarna een printscreen maakt, dan zal het gat van die spijker op de printscreen NIET te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is toch geen printscreen maar een foto , anders was hij niet zo onduidelijk ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD lol @ Cryofiel wel eens geprobeerd dan?:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je, ik ga wel naar een plek waar ze er verstand van hebben dus iets van een reperateur :p