Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help! Internet doet vaag!?

Het internet doet zo vaag bij een van me vrienden. En ook bij mij soms. Het gat steeds aan,uit,aan,uit en is heel traag. Het duurt al heel wat dagen. Wat kunnen we hier tegen doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je meer wilt weten over dit probleem zeg het me even

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag wat meer info: Hebben jullie dezelfde provider? Gebeurt het terwijl je gebruik maakt van dezelfde site? In welke omgeving zit je? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? We zijn hier niet helderziend (dat zou pas vaag zijn).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Voordat je gaat bellen met de leverancier van je internet,
alles loskoppelen, stekkers eruit, modem losmaken enz en na 2 minuten alles weer aansluiten.
Helpt dit niet dan bellen, kan je in ieder geval al zeggen dat je de bovenstaande stap al gedaan hebt, want meestal beginnen ze daarmee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Did you try to turn it off and on again? (IT Crowd) :-)

Andere antwoorden (2)

Dit kan van alles zijn. Voorbeelden:
1. Malware
2. Kapot modem
3. Water bij de kabels in de grond (zoals bij mijn buren laatst)
4. Draadloze router te ver van je laptop/PC af

Als 't niet 4 is, dan heeft 1 wat mij betreft de grootste kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal is de oorzaak een een draadloos netwerk met een slechte ontvangst of storing in de lucht.
Indien het een draadloos netwerk is kies dan eens een ander Wi-Fi kanaal. Mogelijk is er een ander draadloos netwerk in de buurt die op het zelfde kanaal zit en stoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing