dat houd echt wel op bij 60 a 65 grs. Maar je komt vrij dicht bij zgn paperjam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per printer afhankelijk. Als je een andere papiersoort gebruikt dan de gangbare 80 Gr, moet je je printer ook anders instellen. Als je bv 60 Gr gebruikt, moet de rollen die het papier begeleiden tijdens het printer, meer naar elkaar toe afgesteld staan. Niet elke printer heeft die mogelijkheid. Vaak gaat het niet verder dan foto, gewoon en glad papier