Kun je in Versie 2011 van Messenger nog tekenen naast typen/schrijven?

Kan na download Versie 2011 nergens de tekenfunctie meer vinden. Is die verdwenen?

En zo ja, kan ik dan nog terug naar een vorige versie waar dat wel kon? Volgens Windows is het 'onveilig' als je niet overgaat naar de laatste versie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

je kan niet meer terug naar de oude msn, deze geeft de melding dat je een update moet geven als je wilt inloggen.
En naar mijn weten kun je de tekenfunctie niet meer gebruiken (windows zou zich moeten schamen ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was er inmiddels ook zo ongeveer achter. Ook Versie 2011 deleten en proberen een oude versie te downloaden blijkt niet te werken.
De mogelijkheid van Webcam en chatten is ook weg.
Volgende keer ga ik eerst uitzoeken wat er allemaal verloren gaat... Dank je wel voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, zie ook mijn reactie.