Hoe kun je een filmpje maken, waarin je meerdere beelden in 1 scherm laat zien?

Ik bedoel dan bijv. net als in dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=HkHJ2-zoSB4
Weet iemand misschien handige programma's, waarmee je dit zo in elkaar kunt zetten? :)

Toegevoegd na 1 dag:
Ben er ondertussen achter dat dit ook met Adobe premiere kan, dus ik ga daar maar eens achteraan.
Toch bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

dit kan je doen via de windows movie maker.
links krijg je opties zoals foto's toevoegen.
als je dit gedaan heb kan je ze laten overvloeien en in in elkaar doorlopen.
alle opties zitten aan de linkerkant van de moviemaker.
als je iets niet snapt staat als je naar onder scrolt ook links de uitleg. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een video editing programma voor alleen een computer ken ik niet. Wellicht is de Edirol V440 wat je zoekt? zie de bijgevoegde link met nederlandse beschrijving.