weet iemand een programma om-je pc op te schonen en onnodige rommel er af haalt

ik hoor zo veel over die programma's maar ze halen maar eenklein gedeelte eraf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

ik hou het op advance systemcare free
met ccleaner kan je weleens net iets teveel weggooien
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met Ccleaner kun je een hoop rommel opruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het meeste kan je zelf wel doen, gooi je vuilbak leeg. verwijder je inernet geschiedenis eens.
verwijder onnodige software. ( spel je die al lang niet meer speeld, of Itunes als je altijd windows media speler gebruikt. )
Ook kan je onder je eigenschappen van je C schijf schijf opruiming vinden. dit verwijderd ook nog genoeg.
hier kan je ook oude systeem herstel punten verwijderen.
ja en CC-cleaner doet ook wel wat ( zoals je zelf zecht dit doet ook maar een gedeelte )

ik ken geen programma dat dit allemaal kan maar als je het zelf doet ben je een uurtje bezig en het kan zo 6 GB aan ruimte vrij maken.

Na dit alles defragmenteer je je C-schijf weer en je PC is weer zo fris als wat. :)
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuneup Utilities is ook een goed programma. Is ook overal gratis te downloaden. Ook supercleaner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel iets, maar weet alleen niet zeker of jij daar toegang tot hebt. Dat komt omdat ik een vrij nieuwe PC heb enzo. Maarja hier gaat ie dan.

Ga naar: Start -> Alle Programma's -> Bureau Accessoires
-> Systeemwerkset -> Schijfopruiming

Stel simpelweg in wat je op wilt ruimen en in welke map.