Beleef nog meer plezier aan je Sims 2 spel, met The Sims™ HomeCrafter Plus.

De HomeCrafter Plus is een tool waarmee je oneindig veel eigen creaties voor je Sims 2 spel kunt ontwerpen. Tegels, behang, en ondergronden maak je voortaan zelf!

Iedereen kan het, je hebt namelijk naast deze tool genoeg aan een simpel teken programma (zoals bijvoorbeeld paint). Je kunt dus zo aan de slag!

Om het nog makkelijker te maken, zijn je eigen creaties eerst terug te zien in HomeCrafter Plus, voordat je ze naar je spel kopieert.

Een absolute must voor de echte simsfanaat!