is er een site waar je via een foto kan zoeken?

dus je hebt bijvoorbeeld een foto van een plant en je wilt er achter komen wat de naam en dergelijke is van die des betreffende plant.
en dus ook met andere dingen dus niet alleen planten?

is een een zoekmachine/site waarbij dat kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

volgens mij niet maar er zijn genoeg planten boekjes waar je dat soort dingen in kan vinden.

succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker! Www.tineye.com

Toegevoegd na 1 minuut:
De site kan nog niet alle plaatjes vinden hoor,is nog in ontwikkeling.
Maar je kan het altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens iets gevonden door by Google op "afbeeldingen"te zoeken. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst een zoekterm invullen en dat is lastig als je de (soort-)naam niet weet. Je zou de foto natuurlijk ook op Goeie Vraag kunnen zetten, wie weet is er iemand die je dan kan vertellen wat het is dat je zoekt.