is goldmember van hyves de moeite waard?

wat zijn de voor en nadelen dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet waard. want je wil wel graag meer smileys en zien wie je profiel bezoekt. maar. is het wel waard? herinner je je nog als kind toen jij dat speelgoedje heel heel heel heel graag wou? en toen het ook kreeg.. maar er na paar minuten gewoon niks meer deed... omdat het toen al saai werd? zo is het precies met zulke dingen van hyves!

Het beste antwoord

De moeite wel..
Het geld misschien niet, het is een hele mooie service, maar.. om er geld aan te geven..
Het zou wel sympathiek / aardig zijn tegenover hyves, aangezien zij er ook veeel werk in stoppen om jou die service te kunnen geven en zij dan ook veel moeite ervoor doen.

Echter, goldmember is iets wat pas echt handig is als je een hele groot hyves hebt denk ik, weet ik niet zeker, maar als je een hyves hebt met 100 vrienden / connecties, lijkt goldmember me iets te overdreven..

Maar goed, heb je geld te veel, kan het geen kwaad natuurlijk..

M.v.g
En fijne avond/nacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

simpelweg,, nee,
waarom zou je geld spenderen op iets wat je niet kan vasthouden..
en veel voordelen heb je er niet aan, na verloop van tijd vergaat dat ook weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik vind het ook niet de moeite waard, alleen maar geldklopperij, je hebt extra smiley's maar goed wat heb je daar aan? Maar je kan het altijd een maandje proberen of het wat voor je is maar ik vind het zonde van je geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind van wel, ben al jaren goldmember. Als je een actief hyver bent, is het zeker de moeite waard.
Geen reclame, ruimere max op vrienden, vele extra smiley's, wisselprofielfoto's, veel statistieken, speciale aanbiedingen voor goldmembers, extra prijsvragen, meer foto's kunnen uploaden, speciale pimps etc etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als men Goldmember is dan kan men o.a. zien wie uw site bezocht heeft. Daar kunt u uw voordeel mee doen.