Mijn computer start sinds kort opeens zeer moeizaam op. De beide schermen (dual-screen set-up) geven geen signaal, alle fans draaien wel. What do?

Sinds kort is in de laatste 2 weken ongeveer. Ik heb naar mijn weten niets veranders aan mijn set-up, maar opeens doen de schermen moeilijk. Nadat ik random de stroom eraf gooi/restart. Doen de schermen het opeens wel. Waar ligt het probleem? Software of Hardware?

Sorry voor de tekstmuur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
zitten de stekkers er wel goed in? Van de beeldschermen en pc en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want na een paar keer restarten doen ze het opeens weer.

Antwoorden (2)

mischien heb je teveel gedownload als dit nog erger word moet je de computer opnieuw instellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zou een mogelijke fout in de software kunnen zijn,
en btw, het is geen tekstmuur, die hebben mijn vragen wel ^^
als het probleem nog niet duidelijk word na al deze antwoorden, dan raad ik aan, een computertechnicus in uwe buurt te gaan raadplegen.