Je kunt al heel lang Dual Layers DVD-R of DVD+R kopen. Daar kan 8,5 GB aan informatie op, precies genoeg voor een DVD speelfilm.

In de winkels zijn ze lastiger te krijgen en heel erg duur. Ik kan je beter de Verbatim Dual Layer aanraden. Je kunt ze goedkoop bestellen op Opus Supplies voor 10 euro per 5.

Van de DVD+R is er meer keuze.

Ik heb hele goede ervaringen met Opus Suplies en op verbatims geven ze ook garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon "Philips" DL schijfjes gebruiken.
Komen doorgaans uit de zelfde fabriek als de Sony schijfjes.
Er zijn eigenlijkmaar betrekkelijk weinig fabrikanten, met als gevolg dat diverse verschillende merken uit één en de zelfde fabriek komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er toegang naar hebt. Je vindt ze bij Stapples-office centre
FRank