Dat kan je bij mij doen. Ik ruil de mijne graag om.

Toegevoegd op 08-06-2009 22:27:46
Verder kan je het op marktplaats proberen, eerst de jouwe verkopen en dan proberen een andere te kopen.

Toegevoegd op 08-06-2009 22:45:06
Waarom wil je een laptop ruilen? Wil je juiste een eenvoudigere goedkopere of nog betere? Omdat je aangeeft dat je laptop duur is ga ik er vanuit dat je misschien een goedkopere wil met wat geld erbij? Gebruikte laptops zijn echter vrij weinig waard omdat je nooit weet of ze betrouwbaar zijn. Als je ze aanbied op marktplaats zijn ze meestal oud. Mijn eigen laptop is bijvoorbeeld na 3 jaar al te oud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan hem bij mij ook ruilen. Vraag is wat je terug wil. Oh een andere zie ik. nu krijg je de mijne wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je wel een goede hebben, niet te groot en niet te zwaar...Voldoet hij nog?