Ik wil mijn laptop graag aansluiten op de usb ingang van mijn blu-ray speler, om zo mijn videobestanden op de tv af te kunnen spelen. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, beide apparaten zijn een USB-host en geen client (zoals een USB-Stick of USB-Harddisk). Videobestanden kun je enkel vanaf je blu-ray player via het netwerk streamen/afspelen of direct vanaf je laptop als video op je TV aansluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een blu ray speler hebt met ingebouwde mediaplayer kan dat. Ik heb zelf een HDI Dune B1 br speler en daarmee kan ik door mijn netwerk browsen naar mediabestanden om ze vervolgens af te spelen. Als ik een pc op de usb aansluiting aansluit, maakt deze deel uit van het netwerk en kan ik dus bestanden afspelen. Handig is dat niet, maar het kan wel.

Er zijn meerdere br spelers op de markt die dat kunnen. Heb je geen ingebouwde mediaplayer, dan kun je alleen een externe harde schijf aansluiten en vanaf daar films, foto's of muziek afspelen.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk ding trouwens (http://www4.anobo.de/articledetail.jsp?adp=7&aid=42029&agid=873&apop=3 en http://www.mp3-player.de/index.php?page=article&ID=92046), maar via USB een laptop zie ik niet.