Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

2 programma's op mijn laptop geinstalleerd tw. Nokia N series en PowerCinema 6Ch. Bij opnieuw opstarten krijg ik mededeling Loading Stage2....

Ik heb windows Xp Engelse versie en geen cd....Computer start niet meer op. Kan ik in de veilige modes deze 2programma's er weer uitgooien en hoe kom ik in de veilige modes?
Kortom hoe kom ik weer in mijn laptop??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Tijdens het opstarten (zwart scherm witte tekst tijdens het booten dus) op F5 of F8 drukken op het eerst volgende scherm dat je ziet kun je kiezen voor veilige modus meestal aangegeven met cijfertjes eenmaal opgestart in veilige modus probeer dan Start>Configuratiescherm>Programma's installeren of verwijderen, verwijder/uninstall de programma's. Maar of jou PC hierdoor niet meer opstart weet ik niet eventueel zou je nog "herstellen" kunnen proberen herstelt de PC naar een eerder moment toen je PC nog niks mankeerde succes alvast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding